17 Aralık 2007 Pazartesi

chapter 1

.
.
kimyadan korkmam yılandan korktugum kadar
.
.

6 yorum:

deli mine dedi ki...

can sıkıntısı işte..

mayksisman dedi ki...

çatlaksınız ya ((:

sabah sabah koptum, beni de alın aranıza, ben de kimya öğrenmek istiyorum bu sene artık yapmam lazım :(

((: delisiniz delisiniz. :))

deli mine dedi ki...

:D yavrum trianculacıgım sen de delir :)) hemen sana yazarlık yolluyorum acanım.. sitene bakip bir mail adresi bulabilirsem eger :D olmadi sen buraya herhangibir mailini yaz cnm tamam mi.. (accountunu açan mail olmasi şart degil.. dikkatli olmali :)
kocmn öperim :D

mayksisman dedi ki...

dandu buraya da yazıyım; gerçi bi sapık dadancak bana bu gidişatla heryere yazdım bangı bangır :))) canobezz@html.com

çaktım beşlik. (:

deli mine dedi ki...

sevgili trianculacigm :D
adin periyodik cetvelimizdeki imkansizliklar yüzünden biraz degişti mutasyona ugradi tirancula oldu :D
mutant blogger :D
ama inan bunun mukavvemeti daha yüksek.. :p süperalloy ;p

mayksisman dedi ki...

ben daha bi çok beendim delüü münecik :)) tiridine ancula :) yaşasın, ben de yazabilirim artık :)) yubii :))