22 Şubat 2008 Cuma

hayalmahsülleriofisi

ıslanacak yerleri umursamadan ağlamaya başlarsın, senden gidenden sonra yaşlarınla gidecekleri düşünmeden oturur dizlerini kendine çeker ve kilitlenmiş beynince düşünmeye çalışırsın..

kilitlenen düşüncelerinin ayaklarına kan pompalatmadığının farkına varırsın dizlerinden ayak bileklerine doğru süzülen karıncalanma ile. Uzatırsın ayaklarını, bi’ tutam nefes alırsın sonra kilitlenen beynin yine aynı kapıyı açar sana..

yardım etmek istersin beynine, bulamadığın çözüm sonrasında çalıştığından şüphe edip bi’ el atarsın alnına doğru. bi’ tutam saç alıp avuçlarına onca acı içerisinde bi’ nebze acı vermeye çalışırsın kendine. Sonra elinle alnından ensene doğru sıvazlarsın başını, dilinde yine o hayıflanma..
ne yapacağım ben.?

saatlerce oturduğun yerden kesiliverir birden ayakların. bi’ türlü sonucu çıkaramadığın beyninin içinde olduğu kafatasının bağlandığı boynunu sabitlersin bi’ yere ve 21 gram eksik bi’ şekilde sallanırsın bi’ süre..

8 yorum:

mayksisman dedi ki...

şunu yapıcaksın. kafatasından içeri çaydanlık yardımıyla su boşaltıcaksın ve bunu yapmadığın takdirde 21 KİLOgram ! -evet yanlış duymadın :p- suyla burda seni ıslatmaya gönüllü koca bi gençlik var, batırcaklar seni.

bilmem anlatabildim mi, ören bayan?

Arolium dedi ki...

anladım anlamasına da ören bayan ne ki..?
:)

mayksisman dedi ki...

blogunu terk edip evinde örgü ören, işsiz güçsüz ve üzgün kadın profili :))) delü müne! :))

Arolium dedi ki...

evt ya o hale geldi o hatun. neden öle oldu anlamadım ama ben kulağını çekerim bi..
:D

mayksisman dedi ki...

ben çekiyorum ama bizimki sallıyo mui yoo :)


kendine güvenen şööle gelsin, bıraksın inadı dile gelsin uleyn! :)

dandu, hodry meidan! :))

deli mine dedi ki...

ayran meydan :)

arocum.. çok hoş oldu gelmen :D yani çok hoşgeldin :p

ben bende degilim blogda olsam ne yazar.. yazsam ne yazar..

mayksisman dedi ki...

oha :))))

ben yazıyı mine yazmış sanıodum :))) aro, kusura bakma abi ören bayan falan :)))))

kendi kendini yaran insan modeli :))))

Arolium dedi ki...

çok eğlencelisiniz dostum, geldiğime bende çok sevindim. eyvallah..