23 Aralık 2007 Pazar

kimya feat. edebiyat olayları :p

hep mine mi saçmalicak, biraz da ben çorbaya billur marka tuzumu atim :p

kimya hatayı affetmez, herşeyin adabı, kuralı, detayı, sinir bozucu realitesi vardır. o birimler değiştikçe herşey kaybolur, buhar olur gider.

kimya ilgi ister. tıpkı kadınlar gibi :p göstermediğiniz takdirde sizi o tozpembe dünyasından kovar, sokakta aç, susuz, umarsız bişekilde bırakır.

kimyayla şaka olmaz. cıstır. laubali ve kibirli bilim adamı tavırları her an hababam sınıfındaki labratuar patlamalarından birinin oluşmasına sebep olur.

kısaca kimya zordur. zor olan güzeldir belki ama bu güzelim kimya öyle her yiğidin harcı değildir.

2 yorum:

deli mine dedi ki...

hababam sınıfı ))) aman gözünü unuttum.. gülmenin de gözünü çıkardim böylece.. hayırlı olaaa:))

trianculacim parfum işine mi girelim.. elimde çok pis auqa vera var bak.. zaten bi o herbir şey yapabiliyorsun..

mayksisman dedi ki...

aa evet dandu ya ticarete atılalım biz böyle kuru kuru nereye kadar :) ceplerimiz au, ag, cu, co, hö, bq, asas, şş :p madenleriyle dolsun taşsın, noel ana-noel baba olalım herkese onları bedava diye yutturup paraylan satalım sonra :pp

- anaam nöel papa gelmiş, hoşgelmişwn buyur, bi çay demliyim mi, içek berabeer, yol yorgunusundur sen şimdi...
- [noel dandu], yok teyze zahmet etme, sana bir adet akkua vera getirdim,al tepe tepe kullan, yalnız biz de gredi kartı geçmiyi, önce parayı göreleim, sökül bakalım.

:p yok yok, ben bile inanamadım böyle dandu olamaz, inanamam :) para gözünü kör, kalbini taş etmiş seni danduniim :pp